torsdag den 17. september 2009

Zero og Winehouse

OMG jeg må indse det. Jeg er afhængig af Coke Zero.



Her klokken 22.30 efter utallige mislykkede forsøg på at få D til at hente cola til mig, måtte jeg selv ud af nattøjet og smide noget tøj på og med vådt hår og no make up begive mig ned af trapperne og banke på hos min lokale cola pusher aka pizzamanden, som ellers havde lukket, for at købe Zero.
Vi aftalte at jeg næste gang bare kunne hejse en kurv ned. Jeg har bare den bedste pizzamand. :)

Fandt iø lige dette billede af mit stil ikon nummer 1, Kim Kardashian, der har forstået at bruge Coke Zero som accessory også. :)



Idag har været en rigtig dejlig dag, hvor jeg har fået set en masse skønne mennesker. Det har været en super hyggelig og sjov dag.
Men mht til mit charity projekt ser det dog lidt sort ud idag. Udover at jeg både har undersøgt tilmelding til at indsamle for Dansk Røde Kors den 4 okt og et frivilligt job som lektiehjælper på biblioteket har jeg faktisk ikke lavet noget charity idag. dammit. Må lave to ting i morgen så.
Du kan iø tilmelde dig som indsamler her.

Som sagt har jeg meget snart fødselsdag og jeg har nu fundet ud af hvad jeg ønsker mig aller mest!
Nemlig de her ballet sko som Amy Winehouse har gjort til hendes trademark.





Nu kan man sige at Amy Winehouse ikke altid er lige tjekket og det måske er en underdrivelse at sige hun ikke har helt styr på sit liv, men jeg synes stadig at hendes musik og hendes stil er ret så cool. Hun er helt sin egen. Og jeg har bare været vild med de ballet sko her i så lang tid, at nu må jeg bare eje dem. :)

Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar