tirsdag den 8. september 2009

lorte museum, lorte film

Dagen i dag startede tidligt. Elektriker ringede på kl 9.30 mens jeg lå og sov, så total panisk måtte jeg hoppe ud af sengen, og løbe rundt og ta tøj på, mens jeg forsøgte at rydde bare lidt op, inden han kom op af trapperne. Det lykkedes delvist. Jeg havde ihvertfald tøj på, men han spurgte da om jeg lige var flyttet ind. hmm... Not really.

Anyway, han fiksede lyset i stuen og tegnede en tegning med to blå ledninger, og nogle skruer jeg bare skulle skrue på næste gang. Like that's ever gonna happen.
Og synes måske heller ikke hans tegning er så fyldestgørende.



Et par timer senere tog jeg ind på Kronprinsessegade og mødtes med en veninde. Vi tog på Davids samling, som viste sig at være et seriøst kedeligt museum i mange etager. Det var så kedeligt at jeg ikke engang orker at beskrive hvorfor. Just trust me on this one.



Bagefter mødtes jeg med bio-veninden i Frederiksberg Centeret. Vi brugte et par timer der, hovedsagligt i H&M, der havde et lidt besynderligt tilbud. Køb minimum to ting, og få 20% af den dyreste vare. Hvilket jo så vil sige at de opfordrer til at man køber alle sine ting af flere gange. Og heldigvis for os var der ingen kø da vi var der. Jeg købte kun 2 plain oversize tshirts, men bio-veninde fik da købt trøjer, tshirts, undertøj og taske.

I dag skulle vi se "The ugly Truth", og jeg havde faktisk glædet mig rigtig meget til at se den, da jeg synes traileren så ret sjov ud. Men jeg blev så skuffet, den var virkelig ikke sjov, den var bare plat og kedelig. Øv.



Men om ikke andet er det altid hyggeligt med bio-veninde om tirsdagen! I love Happy Tirsdag! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar