søndag den 20. september 2009

MGP + Cupcakes

Altså vi ved det jo godt, men nogen gange glemmer man det.. vi er utrolige heldige at være danskere.

Jeg har lige læst at en gruppe folk i Azerbaijan blev anholdt efter MGP i Maj, fordi de havde sms stemt på sangen fra Armenien. Grunden var at de var upatriotiske og dermed udgjorde en sikkerhedsrisiko for landet. Say what??

Ved ikke hvorfor jeg ikke har hørt om det før, men hvor crazy er det lige.

Anyway, dagen i dag har ikke været så begivenhedsrig igen, og nu ligger jeg i sofaen og ser Luxusfælden mens jeg overvejer om jeg skal bage cupcakes til min fødselsdag eller om det er lidt for ambitiøst.

Det ser bare så flot ud.



Sandsynligheden for at mine kommer til at se ligesådan ud er bare ret lille, plus det kan være de kommer til at smage ulækkert. Og ikke mindst er det ikke skide fedt at bage kager man ikke selv må smage på pga væddemål med kæresten.
Men kunne bare være så festligt. Det må jeg lige finde ud af. :)

Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar