tirsdag den 29. september 2009

strømper til fest.

I dag fik jeg en skøn invitation til en rund fødselsdagsfest med mad og drinks hos min søde veninde.

Hun er lige flyttet ind i ny lejlighed, hvor de har lavet nye gulve. Så i invitationen stod der at man ikke må ha sko på indenfor. Så jeg får mega flash back til Sex and the City, hvor Carrie skal ta sine sko af og får dem stjålet. (season 6, episode 83) Ikke fordi jeg er bange for at få mine sko stjålet. Er faktisk ret sikker på ingen gider at stjæle mine sko, men mere det at ens sko ligesom hører med til ens outfit. Så hvad gør man så?!

Jeg tænker at jeg vil finde nogle super cool strømper der passer til outfittet. Men det er sku ik så nemt igen. Så hvis I har inspiration så må I endelige sige til.

-indtil videre er dette den jeg hælder mest til



Glæder mig til fest. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar