tirsdag den 22. september 2009

Hip hurra, det er min fødselsdag...

I dag er det min fødselsdag. Noget som jeg i år har valgt skal fejres. Og det var en rigtig god beslutning for jeg glæder mig helt vildt meget.



Alle mine bedste veninder kommer på nær én der bor i London, og en der ikke kunne komme idag, så det bliver så fedt. Vi bliver 10 ialt. :)

Jeg glæder mig så meget at jeg føler mig som et barn, men det har vi fået konstateret at jeg ikke er, eftersom min bank har sendt et brev der lyder noget i retning af "Tillykke med fødselsdagen, nu er du for gammel til en ungdomskonto." øhh - Thanks I guess.

Tilgengæld har Trendsales sendt mig en fødselsdags gave. 14 dages gratis VIP bruger, hvilket jeg faktisk er rigtig glad for. Tak Trendsales. :)



Jeg har sat mig for at bage mine første cupcakes ever, men da jeg ikke selv havde tid til at købe ind tilbød D at gøre det. Og der har han altså gjort godt. Total yndlings kæreste!



Jubii. Det bliver en god dag i dag! :D

Bonus info: Forskellen på muffins og cupcakes er at muffins går op over kanten, modsat cupcakes som kun lige går til kanten. Cupcakes er derimod dekoreret, hvilket muffins ikke er. (Har jeg læst mig frem til i dag)(så nu skal jeg bare håbe at mine cupcakes ikke hæver helt vildt meget, for så er det jo muffins, og så må jeg ikke dekorere dem?? eller hvad. Oh god. Hvorfor skal det være så kompliceret at stå i et køkken.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar