lørdag den 19. september 2009

Salander 2

Mine forventninger til Pigen der legede med ilden, var skruet gevaldigt ned efter jeg havde læst et par anmeldelser af filmen, men jeg blev på ingen måde skuffet. Jeg synes den var helt fin. Den kunne selvfølgelig ikke få alle detaljer med fra bogen, og castingen var ikke helt så præcis som i Mænd der hader kvinder, men alt i alt en god film. Nu har jeg selvfølgelig også læst bøgerne, og vil tro det betyder meget.



D havde lavet god mexicansk mad til os inden vi skulle i bio, og jeg fik brugt min nye melonkugleske og lavede en masse melon kugler. :) - Det var faktisk lidt sværere end jeg havde troet.

I morgen skal jeg semi tidligt op. Jeg skal nemlig holde familiefødselsdag kl 14. Glæder mig til at se familien igen.

Godnat

Ingen kommentarer:

Send en kommentar