fredag den 18. september 2009

Rejsefeber og Salander

D tror vist at han vinder vores rejsevæddemål for imorges vågnede jeg til lyden af et bump fra brevsprækken. Ind kom et skiferie katalog. WTF?!?

Jeg har ikke tænkt mig at falde i på nogen måde, så det kan han godt glemme. Men tilgengæld er vi begge ved at få lidt rejsefeber. Måske en lille ferie her til efteråret kunne være rart. Men så skal min trim down kur godt nok gå godt, hvis jeg skal nå det. Aftalen er jo at vi ikke må tage på ferie før jeg har nået mit mål.

Tænkte ellers det ku være fedt med en tur til f.eks New York.



I dag kommer søster og bio veninden forbi. Vi skal ha lidt god mad og se Mænd der hader kvinder på DVD. Bare for at genopfriske hukommelsen inden vi i aften skal ind og se Pigen der legede med ild. Den har fået ret dårlige anmeldelser, så nu må vi se hvor skuffede vi bliver. ;)

Det var mig der foreslog at vi skulle se den idag, hvilket var ret amatør agtigt fordi jeg havde glemt at der kommer Talent. Nå jeg må se det senere på dr.dk.

Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar