mandag den 14. september 2009

Ny uge

I går aftes kom D hjem fra et par dage i jylland, og det var så skønt at have ham hjemme igen. Fandt først ud af hvor meget jeg egentlig havde savnet ham da han kom tilbage.
Vi blev oppe længe, og sov så til kl 11 imorges. Ren hygge.

I dag har jeg mange ting på programmet.



Udover lidt kedelig tøjvask, har jeg også sat mig for at læse en bunke spændende artikler. 13 for at være helt præcis. Og hvis jeg så får mere tid, er planen at jeg vil gå i gang med et lille DIY male projekt. Jeg har en rigtig fin lille kommode jeg engang har købt på et loppemarked for en halvtredser, men skufferne er blå og dem vil jeg gerne ha malet hvide.

Derudover har jeg en to-do liste med omkring 30 punkter jeg gerne skulle nå igennem i dag. Man er vel optimistisk. :D

Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar