fredag den 4. september 2009

hyggeaften

I går aftes var jeg ude med en veninde jeg ikke havde set i lang tid. Det var bare super hyggeligt. Vi var ude og spise indisk, hvor vi så fik opdateret hinanden i hvad der er sket det sidste års tid. Bagefter tog vi på en skummel bar hvor vi fik lidt drinks. Jubii.

I dag sov jeg så længe. Jeg vågnede kl 11 og læste så en sms fra en veninde der spurgte om vi skulle mødes kl 10.30 på Christianshavn. Oops.

Efter lidt morgenmad gik jeg så i gang med klædeskabet. Jeg ryddede meget grundigt ud, og fik fyldt en sort sæk med tøj der skal ud, og en sæk der skal ses igennem af veninderne, inden den ryger til rødekors.

Bagefter overtalte jeg D til at køre i Ikea. Men det blev en stor skuffelse. Jeg kunne ikke finde en kommode der passede i størrelsen, og synes alle deres lampeskærme var grimme, -(ikke at jeg har fået noget lys i stuen, anyway, but still).
Det eneste rigtig gode køb jeg fik lavet var pudebetræk til puderne i stuen. Boring.

Bagefter købte vi en dvd, der kan afspille alle regioner, da vi har rigtig mange dvd'er købt i USA vores anden dvd ikke vil spille.

D er ude med vennerne hertil aften, så jeg sidder og hygger med Talent09 og Coke Zero.
:)

Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar