søndag den 13. september 2009

Melon kugler

Tøserne kom på besøg i går og det var dejligt at se dem igen. Jeg havde bestilt lidt thai mad til os, og så stod den ellers på spil, alkohol, og en masse skrålen med på musik.

Og så fik jeg også årets første fødselsdagsgave,(har først fødselsdag om 10 dages tid.) Jeg fik faktisk en gave som jeg har ønsket mig i lang tid. Det er nemlig sådan at når man som mig hverken har evne, talent, lyst eller vilje til at begå sig i et køkken, så har man brug for redskaber der gør at det hele ser rigtig lækkert ud, uden man har gjort noget for det. Det første trick er selvfølgelig at bestille take out og så servere det i egen service. Og så var det jeg så noget cool hjemme hos bio-veninden, som rent faktisk har gået til madlavning, og derfor ikke behøver direkte nummeret til Thai Gourmet. Hun serverede nemlig melon kugler!! Og, fandt jeg ud af, det var ret nemt at lave hvis man bare havde en melon kugle-ske. Så det har jeg ønsket mig, og i går fik jeg den så. WEEE

Så hurra for veninden der rent faktisk hører efter hvad man siger. Kan slet ik huske jeg nogensinde har nævnt den for hende. Var faktisk ret imponeret.

Men hvis I undrer jer hvordan sådan en ser ud, så er der et billede af min nye gave her:



Så skal jeg f.eks bare købe noget is og så kan jeg servere sådan noget som det her:



- Der stod godt nok at det på billedet var en fløderand, men da jeg ik aner hvad det er, kan jeg vel bare servere det med is istedet for.

Jeg elsker min nye gave. Jubii.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar