lørdag den 26. september 2009

Giv mig frøerne tilbage!!!

Her til aften har jeg været på besøg hos en veninde. Vi sad bare og sladrede i mange timer. Det var rigtig hyggeligt... - men hun fortalte mig noget tragisk!!

Toms chokolade skildpadder er idag blevet pillet ned. I ved, dem på tårnet ved vibenhus runddel. Jeg er i chok! Jeg troede seriøst i min naivitet at de på en eller anden måde var bevarings beskyttet. Frøerne har været der siden 1965 hvor chokolade fabrikken Galle og Jessen, der senere blev opkøbt at Toms, satte dem op.



Nu er der åbenbart ikke penge til vedligeholdelse af neon rørerne. Hvor dyre kan sådan nogle neon rør være? Jeg savner allerede de frøer mega meget. Jeg forstår ikke at det kan være rigtig de skal ned. Er jeg den eneste der synes det er virkelig uretfærdigt?!?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar