mandag den 7. september 2009

Lave mænd

Undersøgelser viser at høje mennesker tjener flere penge, oftere bliver ledere og mere succesfulde. Lave mænd er mere jaloux og aggresive end høje mænd. Så hvad betyder det så når man kigger på et udsnit af vestens ledere. Hmm..



Silvio Berlusconi 1.67
Nicolas Sarkozy 1.68
Dmitri Medvedev 1.70
Vladimir Putin 1.71
Lars Løkke Rasmussen 1.74
Gordon Brown 1.79
-----------------------------
Barack Obama 1.87



Hvis jeg var Michelle Obama havde jeg taget mine højeste Louboutin's på hver gang jeg officielt skulle møde nogen. Bare for sjov. :)



(Kan afsløre at Ruby højden uden Louboutin er lige akkurat over Gordon Brown. :) )

Knus

2 kommentarer:

  1. Haha - jeg vil tillade mig at påstå, at et et par af de statsmænd, du nævner, forsøger at kompensere for manglende højde med et tilsvarende (for) stort ego. I hvert fald de mindste af dem.

    Med få centimeters hæl bliver jeg højere end Obama. Måske jeg skulle gå efter en karriere i politik :) Der er for få politikere i Louboutin.

    /Maria

    SvarSlet
  2. Hej Maria,

    Tak for dit indlæg. :)

    Du har helt ret der er for lidt Louboutin i politik. Angela Merkel + Louboutin gav i hvertfald 0 resultater i Google. :) (Merkel er iø 1.73 cm)

    Og ja, jeg tror også at et par stykker af de herre jeg nævnte i indlægget lider af det såkaldte Napoleon syndrom. :)

    - og good luck med din nye karriere. :)

    SvarSlet