fredag den 25. september 2009

PinkOctober

Jeg har måske ikke været den mest produktive person de sidste par dage, men det har da været meget hyggeligt. :) Onsdag tog D og jeg i hhv Ilva og Ikea, men uden at komme hjem med noget specielt spændende.

Torsdag mødtes D og jeg på Rådhuspladsen, vi gik ned af strøget og shoppede lidt, og spiste derefter frokost på Hard Rock. Som altid hyggeligt og super god betjening. Efter Hard Rock tog jeg hen og mødtes med et par stykker, vi skulle se en film og ha drinks. Kl 23 måtte jeg gå, for jeg havde også en anden drinks aftale, så kom først hjem halv tre i nat. Lidt tipsy, men ikke fuld. ;)

Hard Rock har i iø lavet hele october om til PinkOctober, hvor de støtter forskning mod brystkræft. Man kunne købe diverse, armbånd, badges, tshirt etc. Og derudover også en lyserød drink hvor 50kr doneres til formålet.



Idag vågnede jeg her kl 12. Er mega træt stadig. hehe. Men nu må vi hvad dagen bringer.

Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar