onsdag den 16. september 2009

TP og Carlstad

Lets face it. I dag har været en meget uproduktiv dag. Jeg har foretaget mig nada!
Jeg stod op kl 9 i morges, og fik så vasket sengetøj. Senere på dagen hev jeg D med på museum, hvor vi så en udstilling om Carlstad, som jeg iø aldrig har hørt om før, men som jeg hurtig kan fortælle var et område 6 km fra København som svenskerne erobrede og belejrede i 2 år fra 1658-60. (Send mig gerne en venlig tanke hvis du en dag får spørgsmålet "Hvad hed byen som svenskerne anlagde 6 km fra Kbh under Svenskekrigene?" næste gang du spiller TP eller er med i Hvem vil være millionær?) (CARLSTAD - skal i svare.) (Eller "Hvad er Carlstad?" - in case det er Jeopardy i er med i).



Da vi kom tilbage lavede jeg en pose med tøj til Røde Kors.

Og så ved jeg ellers ikke hvad der skete med resten af dagen.

Jeg har et par artikler jeg gerne ville ha læst i aften, men jeg ved ikke helt om det bliver til noget. Har mere lyst til at tage en dyne med ind til fjernsynet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar