onsdag den 9. september 2009

Magisk bryllups dato?

I dag har jeg læst en artikel om at der bliver rekord mange bryllupper i dag. På Kbh's rådhus bliver der f.eks i snit gift 20 par om dagen, men i dag slår de rekord når 53 par skal giftes. Og det er jo fordi det idag er 09-09-09, at alle vil giftes.

Eva og Tony blev gift i Frankrig 07/07/07.


Det minder mig om 07-07-07 hvor jeg var i Vegas. 07/07/07 er den dag hvor der var flest bryllupper i verden, og især i Vegas stak det helt af. Jeg har aldrig i mit liv set så mange brude. Det var helt vildt! Jeg var the odd one out fordi jeg ikke havde brudekjole på. Forestil dig at du på din store dag går rundt i din brudekjole og alle andre omkring dig også har brudekjole på. Mega crazy. Hver eneste chapel havde omkring 500 bryllupper den dag. Folk stod seriøst i kø for at blive gift. SICK.

Jeg tog iø dette billede i Vegas:



Jeg ved ikke hvordan I har det med 'magiske' datoer, men personligt synes jeg måske det er lidt tacky med masse bryllupper..

Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar