onsdag den 23. september 2009

God fødselsdag

Jeg havde bare den bedste fødselsdag! Det var sådan en god dag. Jeg vågnede rimelig tidligt og sad så og læste et par artikler inden D vågnede og jeg fik mine første gaver. :) Jeg fik et rigtig flot enkelt guldarmbånd. Det er så fint!! Jeg er så glad for det. Jeg fik også et OBH fodbad med boble funktion og vibrationer etc etc. Glæder jeg mig også sindsygt til at prøve. Mega gode gaver fra yndlingskæresten.





Så begyndte D og jeg at bage cupcakes. Jeg havde jo valgt den opskrift hvor der stod det var rigtig nemt. Yeah right. Det er seriøst mega svært at lave cupcakes!! Jeg måtte bare bruge alle mine kræfter på at røre dejen rundt. Og da jeg så satte dem ind i ovnen faldt de alle sammen ud af formen. Great. Så nu har jeg altså endnu et bevis på at jeg er elendig i et køkken. Men det var nu ret sjovt at lave dem og pynte dem. :)



Om aftenen havde jeg arrangeret bowling i DGI-byen. De har fået nogle nye lækre lokaler, som har mere lounge stemning end bowling haller normalt har.



Vi var 10 ialt, fordelt på 2 baner og det var rigtig sjovt. Selvom jeg nok tabte 9 ud af 10 spil. Det var så hyggeligt at se alle veninderne.



Efter bowling tog 6 af os videre til Library Bar hvor vi fik en drink inden vi tog hjem.

Jeg fik også nogen skønne gaver. Jeg fik blandt andet en middag med min veninde på vores stam-indiske restaurant og en tur op til kronborgs nye udstilling af en anden veninde.

Derudover er det et lille udpluk af mine gaver her.

Jeg fik udover den indiske middag også denne buket af blomster-veninden.



Af søster fik jeg en rigtig fed taske fra Gina Tricot jeg havde ønsket mig rigtig meget. Jubii!!
Bio-veninden havde købt et fedt tørklæde til mig og et par rigtig fine ballerinasko.



Årets mest specielle gave er denne "A sort of coal" som er et stykke kul man skal lægge ned i en kande med vand fra hanen, så fjerner den alt klor og andre ting der giver ubehagelig smag og tilfører tilgengæld mineraler. Den kan bruges igen og igen. Jeg synes den er så super sej.



Det var en mega god dag. Jubii! :)

1 kommentar:

  1. Åh, det lyder som en god fødselsdag! :)

    Kig evt. forbi min blog:
    http://all-that-twinkles.blogspot.com/

    SvarSlet