mandag den 7. september 2009

Oprydning

I dag har jeg været en god datter og hjulpet min mor med at rydde op i kælderrummet. Vi fik sorteret en masse, og smidt ud og ryddet op. Jeg genså en masse af mit gamle legetøjer etc, så det var meget sjovt.

Jeg tog et par ting med hjem fra kælderen, blandt andet den her: (og nej jeg er ikke så gammel, at det er min ;), den er fra 1953 og er et loppefund. Jeg synes den er lidt cool.



Derudover tog jeg også noget lidt tvivlsomt med hjem. Jeg tog nemlig to blondekraver med, sådan nogle man havde til sine kjoler da man var lille. Eller jeg havde ihvertfald.



Jeg har prøvet lidt forskellig styling, men jeg ligner en fra Det lille hus på prærien, ligegyldig hvad jeg gør, så måske det var lidt for optimistisk. :D

Ellers er jeg begyndt med lidt serie. Jeg hører nemlig til de få der aldrig har set Jack Bauer i "24". Så idag begyndte jeg fra starten af med sæson 1. Jeg har fået set 4 afsnit indtil videre, og jeg synes den er ret spændende. Så yay! :)



Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar