lørdag den 12. september 2009

For fuld musik

Jeg kom alligevel ret sent i seng i går, så da jeg efter 5 timers søvn vågner ved at der bliver spillet mega højt musik, bliver jeg bare en smule hysterisk. Jeg overvejer hvordan jeg bedst kommer af med min nabo, da jeg ser en KÆMPE scene uden for mit vindue! Og de sidste 2 timer (altså siden kl 9.30!) har de bare spillet musik for fuld skrue. "Faldera og Falderi, jeg er en papegøje fra Amerika" og sange i den dur.

Det ser desværre ikke ud til de har tænkt sig at stoppe foreløbig. Ved siden af scenen er der små piger i cheerleader outfits der kaster hinanden op i luften og ved siden af dem render der gamle mennesker rundt i folkedragter.

Fucking Marvellous!

I aften kommer et par veninder på besøg til lidt mad og lidt drinks. Tvivler på de er specielt tennis interesserede, så ingen Caroline semifinale til mig. Dammit. Anyway, det plejer at være super hyggeligt og mega skægt at være sammen med de her piger, så jeg glæder mig helt vildt. :)

Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar