onsdag den 16. september 2009

Ferie(vædde)mål

D og jeg har iø lavet endnu et væddemål. Denne gang er det et "no sweets til Ruby" væddemål. Jeg må ikke spise slik, is, kager, chips etc indtil jeg har nået mit vægt mål. Hvis jeg kan holde det så må jeg bestemme og planlægge en rejse, men hvis jeg falder i, så må D planlægge den.

- Og D truer med en skiferie!



Hvilket måske ikke lyder dårligt for mange, men for mig, som hører til den mikroskopiske lille gruppering, som ikke synes det er specielt fedt at stå i frostvejr på en børnebakke, i flyverdragt med to træplader bundet til fødderne, og skal lære at bøje benene af en skiinstruktør på 18 år. I am sorry, men det er bare ikke ferie i mine øre. Det lyder mere som en straf. Så jeg har ikke i sinde at spise slik det næste lange stykke tid!!!
Men derfor kan man jo godt kigge.



Jeg ved ikke helt hvor jeg vil hen NÅR jeg vinder væddemålet.
Regner med at rejsen skal ligge i januar, så derfor er det også begrænset hvor man kan tage hen hvis man vil ha sol. De sidste tre Januar'er har stået på Jamaica, Thailand og Australien, så de tre regner jeg for udelukket. (Jamaica burde iø være udelukket for alle. Dont do it!)



Ville jo rigtig gerne på en længere tur gennem staterne, men synes måske ikke Januar er et så godt tidspunkt for det.

Jeg overvejer selv:

- Et Nilen cruise, hvor man får set en masse af Egypten og samtidig får sol og varme
- Istanbul, skulle være en rigtig smuk og fantastisk by
- Miami, har hørt lidt delte meninger om Miami, men vand, sol og fest lyder godt
- Dubai, har kun hørt rigtig godt om Dubai, synes bare selv det ser lidt fesent ud når jeg ser billeder.
- Indien, rundrejse i Indien med privat chauffør
- Maldiverne, skulle kun være pga strandene
- New Zealand, langt at rejse, men familien har hus dernede vi kan låne, og der er varmt og der skulle være fantastisk smukt
- Cuba, ku være sjovt at opleve Cuba, men har hørt at man ikke kan komme ind i USA med et Cuba stempel i passet, så hvis det er rigtigt er det et no-go
- Mongoliet, - well, why not?

Er lidt lost, ideer modtages gerne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar