torsdag den 3. september 2009

Kanelsnegle

Dagen både startede og endte ret aktivt. Problemet var mere alle timerne i mellem.

Jeg havde sat vækkeuret tidligt, og så tog jeg ellers ned i fitness world, til en time stram op og en time puls og styrke. Kl 11 var jeg så hjemme igen, og så lavede jeg ellers ikke noget - overhovedet - indtil jeg kl 19.30 fik kuller og overtalte D til at ta med i Føtex. Og så var det ellers lige jeg blev aktiv og fyldte kurven op. Lidt spontant købte jeg det største lærred de havde, 100x100cm og en masse akryl maling. Jeg så også en rigtig lækker lampeskærm vi købte og så købte vi ellers mad.

Og da vi så kom hjem igen begyndte jeg at bage kanelsnegle. - Okay, for nogen lyder det måske ikke helt så vildt, men for mig der ellers kun plejer at færdes i køkkenet for at hente min Coke Zero fra køleskabet, så er det faktisk ret crazy!! Og det vilde var, at de kunne spises! Jeg siger ikke de var rigtig gode, men de kunne spises uden man væmtes eller noget. Hurra! :D

Jeg pakkede så den nye lampeskærm ud, som viste sig at være en del mindre end jeg troede, og som så ret grim ud i min stue. Så den pillede vi ned igen. Desværre røg der en masse ud af loftet sammen med lampeledningerne, så nu har vi hverken lampeskærm eller lys.

Nå men mit pludselige høje aktivivtets niveau stoppede ikke der. Da jeg havde puttet kanelsneglene i ovnen, gik jeg ned i kælderen, (denne gang uden at smide nøglen i risten), og så hentede jeg et gammelt staffeli og pensler op, og så begyndte jeg ellers med at male på mit lærred. Jeg er lige stoppet for idag, men jeg fik nået en hel del.
Ligesom med kanelsneglene er det ikke kvalitet der er det vigtige her, det er mere selve handlingen. :D

Nu vil jeg slappe lidt af inden jeg vil gå i seng.

Stort knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar