fredag den 11. september 2009

Tennis hygge

I går aftes var jeg lidt smadret efter en lang dag, så da jeg sent i aftes var på vej hjem, besluttede jeg mig for at forkæle mig selv lidt. Jeg gik ind i en DSB kiosk og købte et par udenlandske sladder blade. Jeg prøver som regel at importere dem selv ved rejser etc, men nogen gange giver jeg mig selv lov, selvom det er helt latterligt dyrt at give 58 kr for et US- weekly.

Anyway, jeg er alene hjemme hele weekenden, da D fløj til Aalborg i går. Så aftenen blev brugt på lidt afslapning, og hygge med chokolade, Zero og sladder. Jubii.

Igår læste jeg så også at der er fundet en afløser for Paula Abdul i American Idol. Og det blev (heldigvis?) ikke Victoria Beckham. Istedet blev det altså Ellen Degeneres.



Jeg har lidt mixed feelings omkring det. Altså synes hun er god til hendes talkshows og stand up etc, men det der er fedt i American Idol er også når dommerne skændes, ligesom Paula og Simon altid gjorde, og selvfølgelig deres kommentarer til auditions. Og der ved jeg bare ikke om Ellen er ond nok. Har meget svært ved at forestille mig Ellen skændes med Simon eller de andre. Men kan da være at jeg tager fejl.

I aften kommer bio veninde forbi. Planen er vi skal se Caroline spille semi finale i US Open og Talent 09. Jeg elsker at se Caroline spille. I januar var D og jeg inde og se hende spille i Sydney mod Serena Williams, og det var mega fedt.

Og nu har Caroline også bragt lidt mode ind i Tennis verdenen. Hun spiller nemlig i Stella McCartneys nye collection for Adidas. I like. :)





Overvejer om man skulle blive tennis pro, så man har en lejlighed til selv at gå i det tøj.

Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar