tirsdag den 15. september 2009

Nyt syn

I morges satte jeg rent faktisk mit vækkeur så jeg kunne få noget ud af dagen. Jeg satte det til klokken 10, hvor jeg så stod op og læste 11 af de 13 artikler jeg havde sat mig for at læse. Ret stolt af mig selv.

Forleden havde jeg jo ryddet ud i skabet, og nu ved jeg ik hvordan I har det, men i mit skab er der bare nogle ting der altid overlever mine sorteringer. Og det er ikke altid logisk hvad der får lov at blive og hvad der ryger ud. En ting der har overlevet mange år i skabet er min Mary H&M top. Altså en top købt i H&M alene af den grund at Mary også havde den, og uden hensyn til at den måske ikke klæder mig så godt igen. Men så idag tænkte jeg at det var på tide at lufte Mary toppen tilsat et par jeans, en hvid top under og en blazer.



Og toppen virker åbenbart meget folkelig. For da jeg var ude, blev jeg stoppet af flere random folk. En spurgte om der var plads til hendes barnevogn på stien længere henne. Øhh, nu har jeg ik den store erfaring med barnevogne, men vil dog mene at 5 m er bredt nok. ?? Still dont get it.
Derefter blev jeg stoppet af en ældre herre der spurgte om vi da ikke bare havde det herligt. jo, det har vi da rigtig nok. ?!?

På vej hjem igen, kiggede jeg forbi optikerkæden NYT SYN og spurgte dem om de stadig manglede briller og solbriller til når de tog til Afrika og hjalp. Og det gjorde de sørme. Så derefter som led i mit charity projekt, begyndte jeg min egen indsamling af briller og solbriller, som jeg så når jeg har fået samlet en del vil give til NYT SYN. De kan bruge alle slags briller og solbriller sålænge de ikke er gået i stykker. Så nu har jeg sendt sms rundt til folk om at hvis de har nogen liggende i skuffen som de alligevel ikke bruger så samler jeg dem ind. Så må vi se hvad det kan blive til.

Her er et eksempel taget fra NYT SYN's hjemmeside hvor man kan se en dame med sine gamle briller og den nye modtager af brillerne i Senegal. :D



Det synes jeg var meget sjovt. he he. Anyway, så hvis du ligger inde med gamle briller/solbriller så aflever dem i din NYT SYN butik eller giv dem til mig hvis vi ses, og så skal jeg nok sende dem videre.

Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar