søndag den 16. august 2009

Wheel of Copenhagen

I morges sprang jeg træningen over og brugte istedet formiddagen med D, da han skulle afsted til Jylland, hvor han bliver et par dage. Han tog afsted i eftermiddags, så jeg har bare haft en stille aften.
Kl 23 tog jeg ud med en ven for at få en drink. Vi var forbi Library Bar, der jo skulle ha live jazz om lørdagen, men der var ikke nogen ledige pladser, så vi gik lidt rundt inden vi tog på Rene's på Axel Torv, hvor jeg fik en dobbelt Baileys.
Fra Rene's havde vi udsigt til det nye Wheel of Copenhagen, som er det nye store hjul med kapsler, der indtil videre skal stå på pladsen indtil den 31 Oktober.



Det koster 75 kr for en tur i hjulet og turen varer 15 min.

Vi nåede også lige at se Tivolis fyrværkeri kl 24 inden vi tog hjem.

Dagens kalorie tal: Totalt 1740 Kcal

Ingen kommentarer:

Send en kommentar