lørdag den 15. august 2009

Product placement

Vi er jo efterhånden vant til product placements i film, serier og musik videoer.

Sex and the city er jo en ren reklamefilm hele vejen igennem. (Gad vide hvor man køber ham Mr. Big henne iø.)



Spiderman er også et eksempel på en film med en ikke særlig diskret form for product placement



Men så var det i dag jeg ved et tilfælde sang en dansk børnesang og D pointerede at jeg reklamerede for Coca Cola. Og det må jeg indrømme, det er da ret smart product placement, at få sit brand inkopereret i børnesange! :D

Sangen jeg sang var "Jeg er en lille undulat".



Teksten lyder "For jeg vil hellere, ja jeg vil hellere, ha' Coca Cola og is."
Ikke nok med det bare er cola man vil ha', nej det er Coca Cola. Jeg har prøvet at udskifte det med Pepsi Max, Jolly Cola, Dr. Pepper men det er som om det ikke rigtig klinger. Så, well done Coca Cola! :D Helt sikkert ikke sidste gang jeg laver gratis reklame for jer. ;)



Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar