tirsdag den 18. august 2009

Operation nøgler

OMG!! Jeg var lige nede i kælderen for at vaske noget tøj. Og da maskinen var i brug og jeg kunne se at der var kø på, besluttede jeg mig bare for at stille tøjet i mit kælderrum, så jeg ik behøvede slæbe det op af alle trapperne igen. Men da jeg ikke havde nøglerne til kælderrummet med mig, ringede jeg op til søs der var i lejligheden og spurgte om hun ikke lige ville kaste dem ude til mig. "Bare kast dem langt, så de ikke lander i risten."

To sek senere:



Nå, så står jeg nede i gården med en Ikea pose med vasketøj, og kælder nøglerne nede i risten. Og i det samme åbnes døren, der er lige foran risten. Det er ejendomsmæglerkæden der synes de lige ville ha lidt luft. Jeg forklarer dem at jeg altså ikke er ved at bryde ind eller noget, men at jeg bare skal ha mine nøgler op af risten. De kigger bare på mig og går igen.

Søs kommer ned med nogle redskaber hun finder nyttige til formålet. (Kan især godt lige at hun udvalgte den blå Tupperware pølsetang.) Pinden var iø ikke en hun medbragte fra mit køkken men en vi fandt i gården.



Så står vi der og så kommer naboen forbi. Han siger vi nok skal få nøglen op, da jeg virker som en meget determineret pige. ( Må være fra dengang jeg i raseri bankede på hans vægge i 20 min, fordi han spillede mega højt)

Nå, men vi må igang.



Det viser sig at gavebånd, kosteskaft og krog var det der skulle til. Det lykkedes os at få nøglen op efter ca 20 min og jeg låser endelig mit vasketøj ind i kælderen. Alt det bare fordi jeg ikke gad at gå de tre etager op! Dovenskaben længe leve!

Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar