torsdag den 13. august 2009

Designer bags

Jeg har lovet at lave en liste over nogle af de tasker jeg synes er fede for tiden, så here goes. Fælles for dem er at de er relativ enkle og afdæmpede i farverne.

1, Gucci ($3250) - New Jackie Guccissima shoulder bag

Jeg elsker den her Gucci taske. Er især vild med den grå farve med den lidt blå undertone, som vil passe helt vild godt til efterårets farver. Og så synes jeg det er super fedt at logoerne træder i baggrunden og nærmest går i et med materialet.



2, Chanel - Classic Chanel Maxi Bag

Jeg valgte at tage den her klassiske Chanel taske med på listen, da jeg synes den et eller andet sted er et must have! Den er super fed!



3, Burberry ($1795) - Metallic Leather Hobo

Super nice Burberry metallic læder taske i en rigtig god størrelse.



4, Louis Vuitton ($900)- Sobe Clutch

Do I need to say more? Jeg elsker den her LV clutch! Jeg elsker både farven og spændet. Den er simpelthen så fin!



5, Mulberry ($825) - Jody Shoulder Bag

Jeg har taget den her taske med pålisten, fordi man rigtig sjældent finder en taske med to forskellige størrelse remme, hvor det ikke ser sjusket ud.
Jeg synes de har lavet den rigtig godt på denne model!



Håber det gav lidt inspiration. :D

Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar