fredag den 7. august 2009

Celebs og kalorier

I dag har jeg lavet en spændende aftale med mig selv. Som jeg skrev i et tidligere blog indlæg er det tid til slimming down og blive fit igen. Jeg har derfor lavet en aftale om at hvis jeg har nået min ideal vægt 1. oktober må jeg købe en designer taske til mig selv. :D Det kan være det hjælper lidt på motivationen, nå der skal gang i motionen. Den her Chanel som Lily Allen bærer her er ret lækker f.eks. :D



I første omgang har jeg tilmeldt mig pilates, yoga, stram op og puls og styrke. Jeg vil spise omkring 1200 kcal om dagen. Og selvom det måske ikke lyder af så meget igen, så er det jo 3 Mcd menuer mere end hvad nogen af de her celebs spiser. Det er jo helt sygt og ret klamt. Det må også være så usundt!!

RENEE ZELLWEGER:

To æg: 148 Kcal.
En banan: 95 Kcal.
En tun steak: 180 Kcal.
To portioner mixed salat: 100 Kcal.
100g tyndt skåret oksesteg: 160 Kcal.
En portion rå grøntsager: 90 Kcal.
Total: 773 Kcal.

Hvis det er rigtigt hun har sagt ja til endnu en Bridget Jones film så skal hun godt nok i gang med lidt større måltider i en fart!



KATE WINSLET:

En tun salat: 386 Kcal.
En portion stegt kylling: 255 Kcal.
En bagt kartoffel: 176 Kcal.
En teske fuld smør: 102 Kcal.
Total: 919 Kcal.



LIZ HURLEY:

En banan: 95 Kcal.
Seks rosiner: 10 Kcal.
100g brune ris: 111 Kcal.
En havrekiks: 48 Kcal.
En portion mager fisk: 90 Kcal.
En portion dampet torsk: 95 Kcal.
Total: 449 Kcal.



GWYNETH PALTROW:

En portion selleri stænger: 10 Kcal.
En portion linse suppe: 150 Kcal.
En portion grillet laks: 127 Kcal.
200g brune ris: 216 Kcal.
Total: 503 Kcal.



CLAUDIA SCHIFFER:

Et æble: 47 Kcal.
En appelsin: 37 Kcal.
100g vindruer: 60 Kcal.
En portion grillet kylling uden skind: 215 Kcal.
En portion mixed salat uden dressing: 50 Kcal.
En portion dampet torsk: 90 Kcal.
En portion dampet grøntsager: 38 Kcal.
Vand: 0 Kcal.
Total: 537 Kcal.



VICTORIA BECKHAM:

152g jordbær: 49 Kcal.
En portion paella: 320 Kcal.
200g brune ris: 216 Kcal.
8g oliven: 10 Kcal.
Total: 595 Kcal.



Bonus namedropping: Jeg har engang mødt Victoria Beckham i en boghandler i London og det var helt vildt hvor tynd hun er. Hun så endnu tyndere ud i virkeligheden end på billeder.

Jeg synes det er fint at man gerne vil være slank og se godt ud, men det skal altså gøres på en sund måde! 500 Kcal om dagen er jo direkte livsfarligt!

Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar