torsdag den 27. august 2009

I did it!

Kan med stolthed i stemmen sige at jeg kom op i Eiffeltårnet. Det var ikke nemt! Det var faktisk ret scary, og jeg var ved at vende om mange gange!! Jeg kom ikke kun op på første etage, men også anden etage, og jeg har billederne til at bevise det. Man kunne ikke komme helt op til toppen via trappe, kun via elevator, så der tog jeg ikke op. Men synes nu også at jeg kan være stolt af 2. etage.



Bagefter gik jeg og søs ud og shoppede lidt. Købte bl.a en scrunchie! OMG. troede ikke jeg skulle hoppe med på den trend. Kan stadig huske at jeg sad med rest stoffer på fritidshjemmet og syede mine egne.

Nu vil jeg gå i seng og se lidt serie på dvd, vi er lige startet på The Shields, og så vil jeg sove så jeg kan være frisk til vores sidste dag i Paris i morgen.

Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar