mandag den 10. august 2009

Paula og AI

I dag startede jeg dagen med en times mave/balle/lår og derefter en times puls og styrke. Det betød at jeg resten af dagen har følt mig total smadret og på ingen måde glæder mig til at vågne imorgen og mærke min ømme krop.



For 4 dage siden blev det jo officielt meldt ud at Paula Abdul forlader American Idol.
Hun kunne åbenbart ikke blive enig med showets producerer om lønnen.
Hun tjente $4 mio per sæson, men krævede altså $12 mio mere!!
Til sammenligning skal det dog siges at Simon Cowell får $36 mio per sæson og Ryan Seacrest $15 mio.
American Idol bliver bare ikke det samme uden Paula. Hvem skal så sidde og tale med sløret stemme og komme med nogen total usammenhængende sætninger og lave sjove ansigter.



Kunne de ikke ha droppet hende den nye Kara DioGuardi i stedet?? Hun er da mega irriterende og kedelig! Men hun får vist også kun $2 mio per sæson.



Anyway, det har så betydet at Victoria Beckham ihvertfald i én episode er blevet gæstedommer. Ikke at jeg tror hun er mega talentfuld rent musikalsk, men bliver da sjovt at se hvad hun har at sige. Hvad er det iø med alle de englændere som dommere i de amerikanske talent shows? Der er jo både Piers Morgan, Sharon Osbourne, Simon Cowell, Nigel Lythgoe og nu Victoria Beckham.



Nå men Paula har altså efter sigende allerede fået tilbud fra både 'So you think you can dance?' og 'Dancing with the stars'. Skal nok blive godt uanset hvad hun vælger, selvom jeg aller helst bare ville ha hende tilbage til American Idol.

Nå men jeg vil smutte i seng for i dag.

Og her til sidst og med fare for at lyde for meget som en slankeblog, så har jeg alligevel tænkt mig at skrive antal kalorier jeg har spist hver dag i bunden af mine indlæg. Tænker at det måske er nemmere at overholde det i løbet af dagen, hvis jeg ved jeg skal poste det.

Idag blev det altså til 1362 Kcal.

Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar