mandag den 31. august 2009

Ja tak til IKEA

Der er 3 klistermærker som har en stor betydning i mit liv. De sidder på min hoveddør og sørger for jeg ikke bliver dræbt i en overflod af reklamer og aviser.



Men i denne måned har de ikke udelukkende været gode klistermærker. For hvad sker der for at man ikke får IKEA kataloget. Omdeleren må da vide at de mærker ikke gælder IKEA kataloget. Det kan enhver da regne ud. Tror jeg vil skrive en mail til PostDanmark og spørge om de ikke kan lave et klistermærke med "Nej Tak til reklamer og tryksager pånær IKEA kataloget" - det ku jo passende være blåt med gul skrift.



Jeg har iø lige læst en artikel om at IKEA i dette års katalog har ændret skrifttypen, hvilket har fået folk til at gå amok, og kræve det ændret tilbage. :D Nu har jeg jo ikke ved selvssyn set det nye katalog, så har heller ik set de nye ændringer. Anyone? Er det blevet dårligere, bedre, eller har i ikke lagt mærke til det?

Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar