mandag den 24. august 2009

Paris, France

Godmorgen. I dag bliver en god dag. :)
Om et par timer tager jeg nemlig til Paris med kæresten og søster. Det bliver rigtig skønt. Planen er bare at vi skal se en masse forskellige ting, shoppe og spise god mad.
D og jeg har begge været der to gange før, men det er første gang for søster. Vi gav hende rejsen i gave da hun blev student for to måneder siden.

D glæder sig allermest til at købe alt det lækre brød de har, han ved allerede hvor han skal hen. Jeg glæder mig især til at besøge deres 2hand butikker, og jeg tror søs bare glæder sig til at opleve byen :D



Jeg har lovet mig selv at ligegyldig hvor lange køer der er, og ligegyldig hvor meget højdeskræk jeg får, så vil jeg op i Eiffeltårnet denne gang. Kan jo ikke være rigtigt man har været i Paris 3 gange og aldrig har været i Eiffeltårnet. Og selvom der er en kopi af Eiffeltårnet i halvstørrelse i Vegas man har været oppe i, så tæller det altså ikke! ;)



Jeg har booket en deluxe suite på et 4 stjernet hotel der hedder Powers Hotel, og jeg glæder mig rigtig meget til at se værelset. Jeg har ret høje forventninger til hotellet, så håber virkelig ikke jeg bliver skuffet.



Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar