onsdag den 19. august 2009

Skøn dag

I morges begyndte dagen med et opkald fra en af yndlingsveninderne, der spurgte om jeg ikke kom ud af sengen og mødte hende på Frederiksberg til lidt brunch. Så på ingen tid hoppede jeg i tøjet og var på vej derud. Efter en rigtig hyggelig brunch brugte vi et par timer i Frederiksberg Centeret hvor vi shoppede lidt. Vi afsluttede dagen med en diet coke på en af de udendørs cafeer lige ved siden af centeret. Solen skinnede og det var super skøntt!

D og jeg havde aftalt at vi skulle ha en date aften i aften, så jeg bestilte billetter til Hangovers in Vegas i Falkoner bio.
Og så var jeg nede ved hoveddøren med saks og dymo og det hele. For D's navn har ikke stået på dørtelefon navneskiltet og nu er det altså over et år siden han flyttede ind. Så jeg overraskede ham med et nyt hjemmelavet navneskilt. :D

Bioturen var rigtig hyggelig. Det var en mega sjov film og der var så godt at se Vegas igen. Savner den by sååå meget. Føler nærmest det er mit andet hjem. :D
Håber at hvis jeg nogensinde skal giftes så får jeg en ligeså crazy polterabend. (Minus tiger og manglende tand).

Dagens kalorietal: Total Kcal 1532

Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar