torsdag den 6. august 2009

Sommer og Li-Lo

I går og idag har været ren afslapning i sommerhus. Det er rigtig hyggeligt. Vi læser bøger, sover, cykler ture til vandet og hygger bare. Her til aften var vi nede og spise på havnen og så på folk der kite surfede.

Her er lige et billede af vores udsigt fra sommerhuset:



I morgen tager vi videre fra sommerhuset og tager til familie fest lørdag inden vi tager hjem til København søndag.

Igår så jeg faktisk noget ret cool. D og jeg var ude og cykle da vi så en bil med et kæmpe instrument på taget. Det lignte mest noget fra de biler de kører i, i 'Hurricane Chasers'. Bilen kørte frem og tilbage på de små villa veje og da jeg så den igen anden gang så jeg at det var en Google Earth bil. :D Så nu vil man fremover kunne se mig og D på cykel når man klikker ind på Klitmøller på Google Earth street view. He he.

Jeg var ikke hurtig nok til at finde kamera frem, men har fundet et billede på nettet, hvor man kan se hvordan en Google Earth bil ser ud. :D



Ellers har jeg siddet og set billeder fra modeugen i Kbh, og surfet lidt rundt på nettet. Hurra for mit 3-modem. :D

I dag så jeg så også nogen af Lindsay Lohans billeder for Elle der kommer i bladet i september udgaven. Synes de er ret gode. Det er iø fra samme photo shoot hvor der blev stjålet Dior smykker for over USD 100.000.(Som iø ikke er fundet endnu.)



Og apropos Li-Lo var hun i byen med Britney Spears i weekenden for første gang siden Britneys sammenbrud. Jeg kan helt klart bedst li Britney med lyst hår, mens jeg synes Lindsay er bedre med hendes naturlige røde.



Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar