tirsdag den 4. august 2009

Amerikaner strut

Efter en times 'Puls og Styrke' i Fitness world tog min søster og jeg ned i Playtime og lejede en film. Efter lidt browsing endte vi med at tage Rejsen til Saturn, som ingen af os havde fået set endnu.



Det var en sød og sjov lille film synes jeg. 3 stjerner fra mig. :D

Jeg faldt iø over denne plakat på Frisko's hjemmeside. En plakat over de is de solgte i Danmark dengang jeg var lille. Savner især 'amerikaner strut' der havde en flødebolle i og kostede en 10'er. :D
Overvejer at skrive en mail til Frisko for at få den tilbage. Altså hvis de har relanceret Tophat, Kong Fu og Zapp kan de vel også relancere Amerikaner strut!



Jeg sad og kiggede på Friskos is plakater helt tilbage fra 1972 og det var ret sjovt at der var 4 klassiske is som har været på plakaten hele tiden. Københavner Stang, Filur (selvom den har ændret udseende ret drastisk), Kæmpe Eskimo og Champagne Brus. :D.

Bonus info: Danskerne er iø et af de mest isspisende folkefærd på Jorden. Vi spiser i snit 9,5 liter is om året.

Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar