søndag den 16. august 2009

Dagens celeb historier

I dag havde jeg sat vækkeuret tidligt. Jeg blev hentet af søster og så tog vi ned til en gang mave/balle/lår og en times stram op. Bagefter tog vi hjem til mig og spiste lidt frokost.
D skrev han måske allerede kommer hjem i aften, så nu må vi se.

Ellers er dagen blevet brugt på at læse sladder, blogs, nyheder og modesider.

En af nyhederne jeg studsede lidt over var nyheden om den svenske teenager Isabella Löwengrips blog Blondinbella.se.



Modebloggen er Sveriges mest læste blog med 300.000 unikke brugere om måneden. Bloggen skabte især sensation da Isabella i interviews fortalte at hun havde en månedlig indtægt på 300-400.000 kroner om måneden på at markedsføre produkter i hendes blog. Nu er regnskabet så blevet offentliggjort, og det viser sig at tallet rent faktisk er langt mindre. Den årlige indtjening før skat var i 2008 på 433.000 svenske kroner. Det beløb er jo fint i sig selv, men som Sveriges største blog, med jævnlig omtale i medierne, og omdannet til et aktieselskab med professionelle erhvervsfolk i spidsen, er det måske mindre prangende. Og så viser det måske også at blogs ikke er den guldgruppe som nogen har spået det til at blive.

En anden nyhed jeg fandt interessant er om Victoria Beckham. (Selvom jeg nu synes hun allerede er ved at få lidt for meget spalte plads i min blog.)



Anyway, efter hun nu har været gæstedommer 2 gange hos American Idol, og de andre dommere rigtig godt kunne li' hende, har producerne nu valgt at spørge et testpanel om hvad de synes om hende, før de tilbyder hende en kontrakt som fast dommer. De to faktorer producerne især er interesseret i at høre folks mening om, er hvorvidt de finder hendes posh britiske accent forståelig og om de finder hende alt for tynd. Producerne vil nemlig ikke beskyldes for at være med til at fremme anoreksi hos unge piger der ser programmet. Så nu bliver det spændende at se om USA finder hende for tynd. Jeg kan i hvert fald godt forstå deres bekymring.



Den sidste historie jeg vil kommentere på er om Pamela Anderson. Da Pamelas hus skulle renoveres flyttede hun og sønnerne ind i en trailer park i Malibu. Nu er huset i midlertidig klar til indflytning, men Pamela vil ikke flytte tilbage. Hun er blevet så glad for livet i trailerparken at hun vil blive der. Hun siger at hun og sønnerne er meget lykkeligere der. Og så tænkte jeg at det da lød lidt underligt. Altså nu har jeg ikke selv de mest positive associationer til trailer parks, så jeg tænkte jeg hellere lige måtte undersøge det nærmere. Og det viser sig så at det sted hun bor er et sted hvor de mobile huse koster gennemsnit $1 mio, ligger lige på stranden, og er den dyreste trailerpark i USA.



Var ikke sådan jeg umiddelbart forestillede mig at en trailer park så ud. :D

Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar