lørdag den 15. august 2009

Talent 09

I går startede dagen med en times puls og styrke med en veninde. Det var åbenbart så hårdt at jeg havde brug for en 4 timers powernap da jeg kom hjem. :)

Om aftenen gjorde jeg så klar til hyggeaften med kæresten, hvor jeg enevældigt havde bestemt vi skulle se Talent 09.



Det var lidt en blandet fornøjelse. Jeg synes showet var klippet rigtig dårligt, man så vel nok max 4 auditions fra start til slut, og dommerens bemærkninger var kedelige og trivielle. Jeg håber det bliver bedre når vi kommer længere frem i showet.

Showets eneste rigtige up-tur var helt klart Texas Jack, der brugte 5 min på at få hans hest ind på scenen for så at stå af den efter 10 sek og så begynde hans show. (Vel at mærke uden brug af hest). Derefter begynder han at skyde omkring sig, og han er i total chok da dommerne må fortælle ham at det ikke lige er det de leder efter.
HAHA



Efter Talent 09, tog jeg til fest hos min x-chef, der havde fået ny lejlighed i Kbh. Lejligheden var mega lækker, og havde en rigtig stor tagterasse. Jeg blev dog kun et par timer. Planen var så at mødes med tirsdags bio-veninden, som var til firma fest, men jeg følte mig ikke mega oplagt, så vi aftalte bare at ses på tirsdag.

Gårdagens kalorie tal: 1994 Kcal

Ingen kommentarer:

Send en kommentar