tirsdag den 4. august 2009

Barer i Kbh

Én dag forsinket tager D og jeg i sommerhus i Jylland idag. Vi har lånt et sommerhus i Klitmøller, som vi vil være i et par dage. Så nu må jeg hellere få pakket og lånt bøger på bib etc etc.

Nu hvor jeg har fået min mobil igen er jeg ved at arrangere at se alle de veninder jeg ikke har set i laang tid. Og i den anledning er jeg ved at lave en liste med 10 barer i København jeg vil besøge de næste 2 måneder.
Jeg har researched lidt og har indtil videre fundet 6 barer som ser cool ud. Jeg er kommet frem til følgende:

1. Library Bar

2. The Front

3. Bang og Jensen

4. Bar Rouge

5. Absolute Ice bar. (Har faktisk været der engang, men det var så sjovt jeg gerne vil igen)

6. Honey Ryder Cocktail Lounge

Kunne godt bruge lidt mere inspiration og ideer til de sidste 4. Kravene er bare at den skal ligge i København, være god og være lidt speciel.

1 kommentar:

  1. Jeg vil gerne med på Bang & Jensen :-) Det kan jeg lige overskue rent geografisk ;-)

    A.

    SvarSlet