mandag den 3. august 2009

Celeb babies

Endelig ny mobil! :) Den kom med posten idag og den er så fin! Jubii.

I går gik dagen med at pleje tømmermænd efter havnefesten. Selvom det var rigtig hyggeligt og mega sjovt er jeg alligevel glad for at der ikke er havnefest igen før til næste år. ;)

D og jeg skulle ha været i sommerhus i dag men vi har udsat det til imorgen. I stedet skal dagen i dag bare gå med hygge og træning lidt senere.

I dag vil jeg så følge op på min celeb couple liste og komme med min top 5 celeb baby liste, hvor tasteless det så end er. Kom med en kommentar hvis jeg du synes jeg har glemt nogen, eller du synes der er nogen på listen der ikkle burde være der. :)

1. Shiloh Jolie-Pitt (Angelina Jolie og Brad Pitt)



2. Sean Preston Federline (Britney Spears og Kevin Federline)



3. Prins Christian (Kronprinsesse Mary og Kronprins Frederik)



4. Olive Cohen (Sasha Cohen og Isla Fisher)



5. Maddox Jolie-Pitt (Angelina Jolie og Brad Pitt)

2 kommentarer:

  1. Jeg ved godt at Suri er et modefænomen, men hun er absolut fantastisk :D
    eller Gwen Stefanis søn Kingston eller Hugh Jackmans dreng Oscar..
    Åh jeg synes der er nogle dejlige celebre unger :P

    SvarSlet
  2. Tog netp ikke Suri med fordi jeg synes hun er blevet altfor over eksponeret. Overvejede også Kingston og Zuma, og Reese Whiterspoons datter Ava. Mathilda Ledger er også ret cute. Må lige tjekke Hugh Jackmans søn Oscar.
    Tak for input. :D

    SvarSlet