søndag den 2. august 2009

Pink og havnefest

Forleden var jeg i lidt dårlig humør så jeg kom på den gode ide at jeg ville shoppe det væk. Så jeg tog afsted tidlig morgen og ind til strøget og havde en masse mulige items i tankerne efter at have læst en masse modeblogs igennem. Men jeg synes ikke rigtig jeg fandt den rette inspiration da jeg stod i butikkerne. Jeg endte dog med at købe en fed hvid blazer, 1 kjole og 2 oversized tshirts på udsalg i Gina Tricot, og så købte jeg en halskæde i H&M.



D kom hjem fra Sveriges vildmark lidt senere på dagen, så aftenen brugte vi bare på at hygge.

I går tog jeg med et par veninder til havnefest i Hornbæk. Vi startede med at finde en bænk på stranden og hyggede med lidt mad og alkohol, og da solen så var gået ned fortsatte vi så festen i teltet inden vi tog videre til en bar.
Kl 3 sad jeg i Kystbanen fra Helsingør og det var rent held jeg ikke endte min aften i Sverige. Det var en super aften og var lige hvad jeg trængte til. Den indeholdte alt hvad man kunne ønske sig, Svenne Banan, Muffin krig og en masse shots. Det eneste der manglede var måske en Pina Colada eller to. :)

I morgen burde min nye mobil telefon komme. Jeg kan slet ikke vente! Man er jo helt hjælpeløs uden en mobil. Jeg endte med at vælge denne Nokia 7100 da den anden Nokia jeg først havde valgt gik i restordre.



I går til havnefesten kom jeg også pludselig i tanke om et af mine favorite celeb couples som jeg glemte på min liste forleden. Så here goes:
Pink og Carey Hart.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar