søndag den 30. august 2009

Hair + gossip!

I går trængte jeg til at der skulle ske noget nyt, så uden at tænkte alt for længe over det, gik jeg ned i matas og købte hårfarve, og en time senere havde jeg fået kulsort hår. - Og jeg elsker det!!!! Jeg synes det er blevet så fint, og slet ik goth-ish som var det jeg frygtede lidt. Det sidste års tid har jeg lade håret vokse og det er blevet ret langt efterhånden.



Ligesom med mode er det også kim K at jeg får min hår inpiration fra. Ikke at mit hår nogensinde sidder sådan, men jeg prøver. :)





Efter at jeg havde fået ordnet håret kom BFF forbi og også to andre var hurtigt forbi så det blev til hygge. BFF var lige kommet hjem fra US og havde købt gave med hjem til mig. Og da hun kender mig ret godt, vidste hun hvad jeg ville blive allermest glad for. Så det blev til en ordentlig stak sladder blade! JUBII!!! :D :D - Jeg elsker veninder!

Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar