onsdag den 29. juli 2009

Træning, museum og celeb couples

I dag har været en aktiv dag. Satte vækkeuret til kl 8 og tog så til træning hvor den først stod på 1 times stram op og så 1 time puls og styrke. Bagefter tog min søster og jeg på zoologisk museum. Jeg har ikke været der siden jeg var lille, men huskede det tydeligt som et af mine yndlings museer, så jeg blev lidt skuffet da intet var som jeg huskede. Men vi brugte næsten to timer derinde og det var ret sjovt og hyggeligt.



Jeg fandt også ud af at jeg åbenbart ikke kan se forskel på en søelefant og en søløve og en mammut og en yak okse, but hey.. vi kan ikke alle være lige dygtige!

Efter zoologisk museum gik vi på jagt efter en ny mobil til mig men det lykkedes desværre ikke, så er stadig uden telefon, ur og alarm. Jeg synes nu ikke jeg stiller så store krav til en mobil, det skal bare være Nokia, have tri band og memory card og være hvid. Bliver nødt til at købe en i aften, jeg kan ikke undvære en telefon længere.
Vi nåede lige hjem og vende inden vi tog ned og havde en pilates time, så nu er jeg godt smadret.

Igår læste jeg at min favorite celeb Kim Kardashian og hendes kæreste Reggie Bush er gået fra hinanden, og så kom jeg i tanke om mine yndlings hollywood couples. Så here goes, (og nej der blev ikke plads til Anni og Erik på min liste. ;) )

1. Reese Whiterspoon & Jake Gyllenhaal



2. Fergie & Josh Duhamel



3. Beyonce & Jay-Z



4. Eva Longoria & Tony Parker



5. Charlotte Church & Gavin Henson



Tror jeg vil smutte i seng nu. D er ikke hjemme, han er på telttur i Sveriges vildmark, og selvom han kun har været væk siden i morges, savner jeg ham sindsygt meget. Håber ikke han fryser, er alt for sulten, eller oppe og slås med en elg eller noget. Glæder mig så meget til han kommer hjem.

Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar