torsdag den 30. juli 2009

Natmus og savn!

Jeg vågnede op i morges og var øm i hver eneste muskel i min krop. Måske jeg lagde lidt for hårdt ud med træningen i går, hehe. :) Så jeg startede dagen med at melde mig fra mave/balle/lår holdet.
Senere slæbte jeg min søster med på endnu et museum. I dag blev det Nationalmuseet.



Vi kom lidt sent ud af døren så vi nåede kun at være derinde i 1,5 time, men det var fint nok og blev en hyggelig lille tur. Der var ret varmt derinde så vi købte lidt at drikke og måske er det bare mig, men 70 kr for en cola og en æblemost er da pænt dyrt, ik??? Anyway, vi tog hjem da de lukkede og resten af aftenen blev brugt på hygge og afslapning.

D ringede tidligere, han kommer vist hjem i morgen. Jubii!
Savner ham mega meget. Synes jeg savner alle for tiden. Savner mange af mine veninder. Jeg synes ikke jeg har set nogen af dem i meget lang tid, og jeg savner at bruge kvalitets tid med dem. Og så savner jeg min mor som er på ferie og som jeg ikke har set i over en måned.
Savner selvfølgelig også min mobil telefon. Den er bestilt nu, men kommer nok først mandag. Så savner jeg London og alt hvad der hører med til det at bo i en storby. (Og nej, Kbh er ikke en storby!)

Stort knus til alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar