onsdag den 22. juli 2009

La Caffe

I dag sov vi igen rigtig længe og stod op ved 12 tiden. Utroligt det kun er i hotel senge jeg kan sove igennem. :) Efter at have spist en rigtig lækker frokost begav vi os igen ud på sightseeing, det var dog knap så godt vejr idag. Vi stoppede belejligt nok blandt andet ved Lissabons største shopping center, hvor vi brugte en del tid i Zara. :) For det første er det meget billigt i forhold til i Danmark og for det andet var der SALE. Jubii.
Efter shopping turen tog vi videre med sightseeing bussen, og det var godt nok nogle besynderlige sights vi fik af se idag. Et af stederne var f.eks lufthavnen!?! For det første vil jeg tro at størstedelen af folkene i sightseeing bussen allerede havde set lufthavnen, for det andet, ja... altså en lufthavn er da ikke et sight!! Resten af turen var også lidt random, men det var nu fint at se dele af byen som man normalt ellers ikke ville se som turist, og jeg fik taget en masse billeder af flere klinkevægge. :D



Efter sightseeing tog vi tilbage på hotellet med vores indkøb og så tog vi ud på en rigtig lækker restaurant, 5 min fra hotellet. Den hed La Caffe og den var indrettet super cool. Jeg fik en rigtig lækker pasta ret med laks. Maden var billig og super skøn og jeg er allerede helt ærgelig over vi ikke kan nå at spise der igen.
Imorgen tager vi så videre til den by hvor brylluppet skal være. Jeg mangler stadig at finde ud af hvordan vi kommer derhen. Hmm. Ender sikkert med en taxa.

En anden ting, jeg bare bliver nødt til at nævne er dagens nyhed om at Erik og Anni er sammen igen. Altså seriøst hvor sejt kan det blive. Først er de sammen, fortæller glad til alle der vil høre på, om hvordan de mødtes, og hvordan hun spillede kostbar og at han tilsidst fik hende ved at smide et par flybilletter på disken. Og så skulle de giftes samme dag som Eva Longoria og Tony Parker, og planlagde KÆMPE bryllup i Italien, der så endte med at han fik kolde fødder og det hele blev aflyst. Han vendte dog alligevel tilbage, og så blev hun gravid, men efter at have annonceret graviditeten til alle medier i Danmark taber hun så barnet. Endelig blev de så gift og siden hen arresteret, hvorefter han så søgte skilsmisse og blev set med andre piger og nu er de så sammen igen. Ingen kunne ha fundet på sådan en historie!



De to er da de eneste danskere det er værd at læse sladder om. De er simplethen noget for sig. Jeg kan aldrig rigtig finde ud af om det hele er sjovt eller tragisk, men det er ihvertfald ikke kedeligt. Og når Se og Hør imorgen udkommer med billeder af Erik og Anni sammen igen på Malta, så er det første gang i mange år, (ikke siden Mary og Fredes bryllup) at jeg har lyst til at købe et dansk sladder blad. :)

Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar