fredag den 10. juli 2009

Endnu en dag på strippen

I dag skal D så spille dag 3 i den store turnering. Tager ikke over og hepper i dag, jeg bliver alt for nervøs af at se ham spille.

I går havde vi en stille og rolig dag. Stod sent op og gik ned og spiste på Bellagio buffeten. Så gik vi over på Cesars Palace for at shoppe lidt i deres Forum shops.



Denne gang lykkedes det mig endelig at finde en nice hvid blazer og to par shorts i Banana Republic. Jubii.

Helt tilfældigt fandt jeg også et sted hvor de laver threading. ALtså plukker øjenbryn efter den indiske tradition med en snor i tænderne. :D Resultatet er helt fantastisk og det holder i 2-3 uger. Jeg brugte det altid da jeg boede i London, det kostede £5 og tog 5 min. Herover måtte jeg af med $16. Jeg har hørt om et sted der laver det i Kbh, det ligger på St. Kongensgade og koster omkring 500 kr. Der må være et billigere sted.



Om aftenen tog vi over og spise på Mon Ami Gabi over på Paris, det var meget hyggeligt, men maden var ikke fantastisk.



Vi skal faktisk flyve til NY imorgen tidlig for at nå vores fly hjem til Kbh. Men vi har ikke købt fly billetter fra Vegas-NY endnu, for det kan jo være at D går videre. Så jeg har lidt stress på med det hele.

Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar