tirsdag den 7. juli 2009

Velkommen til min blog

Kære tøser!

Velkommen til min dagbog :)

Jeg skriver den til mig selv og jer. Så kan i følge lidt med i mit liv hvis i har lyst. Jeg kan ikke love store dramaer, intriger eller saftigt sladder, men jeg vil gøre mit bedste.

Hvis i har forslag eller requests så skriver i bare. :) Og hvis i synes i har andre prioriteter end at læse min dagbog så lader i bare være med at klikke ind. ;)

Den sidste uges tid her i Vegas har været rigtig hyggelig. Vi bor på Bellagio, fordi vi var blevet comped 3 gratis nætter efter sidst vi var her. Tror der må være sket en fejl da vi ikke brugte specielt meget da vi var her i påsken, eller er også er de bare ramt hårdt af finans krisen.





Udover at fejre 4 juli for 4. år i træk i Vegas, har vi været ude og shoppe lidt og spise god mad. I går var vi først inde og se ICE AGE 3 med nogle andre danskere. (Obv. ik mit film valg) og bagefter var vi på Cafe Martorano på Rio og spise italiensk. Jeg elsker den restaurant, der er tv overalt og de spiller rigtig høj musik, for at skabe en natclub stemning i restauranten. Super fedt. ¨





Forleden var vi så på Koi med to venner inden vi skulle ind og se Peepshow på Planet Hollowood. Koi er en af mine yndlings restauranter i Vegas. Der er så hyggeligt derinde og rigtig god mad.





Showet var helt vildt fedt og mega sjovt. Holly Madison var stjernen i showet og hun skulle "finde en kæreste", så D blev hevet op på scenen. :D De besluttede dog at han var for sød og uskyldig med hans lyse krøllede hår og smilehuller så jeg fik ham heldigvis tilbage. :D Men der er også langt fra Hugh Hefner til D. Vi havde VIP pladser så vi sad ved et bord LIGE foran scenen, så jeg kunne ved selvsyn og fra en distance på ca 20 cm konstatere at Holly havde strækmærker på røven! Det fik jeg mega optur over. hehe :D Men hun var virkelig smuk. OG så petit!! VI mødte hende så igen efter showet, skyndte mig at holde fast i D. ;)




I sidste uge var vi i byen på LAX, der ligger henne på Luxor. VI var 15 danskere, så efter lidt limosine kørsel, og lidt tips til dørmanden fik vi endelig et bord. Stedet var okay, bare alt for crowded. Men jeg var da ude og danse lidt. Aftenenes optur var da 2 dværge, ( I am not kidding you), fyrede den max af og dansede rundt. Og især fedt at se hot pige danse på knæene for at være i nognlunde samme højde som ham. LOL.

D er gået videre til dag 2 i den store turnering, så han er over på Rio og spille nu. Jeg tager derover senere og hepper lidt. :) Tror dog først jeg vil over og shoppe lidt. Er på udkig efter en hvid blazer, men kan bare ikke finde nogen, nogen steder. Leder efter en ala den her Kim K har på her.



Hvis D ikke går videre i dag, tager vi til NY imorgen, men ellers bliver vi selvfølgelig. Win-Win situation. ;)

Ps, har endelig fundet mine brudepige sko. De er mega nice. Poster billede senere.

Love u!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar