onsdag den 29. juli 2009

Skrump og Diet Coke

Efter at have fedet mig selv op så jeg kunne passe brudepigekjolen i weekenden, er det nu på tide at jeg skrumper igen. Udover en masse motion i Fitness World bruger jeg en side der hedder Mad i tal der hjælper med at holdestyr på at jeg får alle de rigtige vitaminer etc og ikke spiser for mange kalorier.
I dag var første dag og det var godt nok ikke nemt ikke bare at spise hvad man har lyst til, men jeg klarede det da. :D så nu tager jeg 1 dag af gangen.

Denne uge står på træning og veninder. Jeg vil ta mig sammen til at lave aftaler med alle de veninder jeg ikke har set i lang tid og som jeg savner mega meget, men at jeg stadig ikke har nogen mobil gør det altså lidt sværere at lave aftaler.

I dag så jeg denne Cola Light designet af Patricia Fields. Den er kun lavet i et begrænset antal, og jeg synes den er så sej!! Hvor mon man får fat på sådan en?!



Knus

2 kommentarer:

  1. Årh, en cool Coca Coca flaske!
    Ja, gad vide hvor man kan få fat i sådan en..
    :-)

    http://lifebyrl.blogspot.com

    SvarSlet
  2. skal nok lad dig vide det, hvis det lykkedes mig at opspore nogen. :)
    Tak for din kommentar.

    SvarSlet