mandag den 27. juli 2009

5 star for the win

I går aftes blev vi bare på vores dejlige hotel og plejede tømmermændene. Vi bestilte room service til aftensmad og det var så rart bare at slappe af i det blødeste hotelværelse ever. Det ser måske ikke ud af så meget på billedet men det var virkelig rart der, så hvis I nogensinde skal bo i Lissabon så skal I helt sikkert vælge Tiara Park Hotel.



Gulvtæppet var saa blødt, og det samme var puden, madrassen, dynen og håndklæderne. Alt var så top nice. Gid man altid kunne bo sådan et sted. Jeg ville elske at bo på hotel permanent. Vi bad om late check out og sov så ekstra længe. Kl 12 i formiddags gik jeg en lille tur ud af hotellet og hen til det nærmeste mall, for jeg ville meget gerne en sidste tur i Zara inden vi skulle hjem. Men det mall jeg fandt var mega mærkeligt og dårligt og der var ingen Zara. Så jeg tog hurtigt tilbage til hotellet, hvor vi bestilte room service igen. Det blev til æg, pandekager, frisk frugt og juice til morgenmad.
Nu sidder vi så i lufthavnen og venter på at kunne boarde vores fly som er blevet delayed. Jeg fandt heldigvis en internetcafe jeg kunne fornøje mig med i ventetiden. :D

Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar