lørdag den 18. juli 2009

Sikke en varme

Det har været nogle hektiske og varme dage på det sidste! De 26 grader her i Danmark virker meget slemmere end de 50 grader i Vegas. Kunne være rart med en pool herhjemme og tid til at ligge ved den. :)
Men jeg skal ikke klage. Vi rejser igen på mandag. Så nu skal der pakkes, selvom jeg slet ikke har fået tømt kufferten fra sidste uge.

Jeg har ikke haft tid til så meget de sidste par dage, hverken træning, shopping se familie og venner. ALt det jeg glædede mig til jeg skulle når jeg kom hjem. He he,

Jeg har dog haft tid til internet surfing, og er faldet over den her halskæde, Jessica Biel er set med og jeg synes den er super fin. Nu skal jeg bare finde et sted her i Dk jeg kan få fat i noget ligende.



Knus

2 kommentarer:

  1. jeg sad lige og kiggede på blogtoppen, og jeg kunne se, at du havde glemt at tilføje linket - så nu registrerer den ikke hvor mange der kigger på din blog, det er da lidt ærgerligt.

    SvarSlet
  2. Mange tak. Har set at jeg havde gjort noget galt, men kunne ikke finde ud af det. Tak for hjælpen.

    SvarSlet