søndag den 19. juli 2009

Expedia = Insomnia ?

Efter en lang omgang internet søgning fik jeg endelig taget mig sammen til at bestille et hotel til de første 4 dage i Portugal. Efter sammenligninger på expedia, hotels.com og booking.com var jeg nede på 2 alternativer. Det ene var et 5 stjernet spa hotel men uden billeder af den udendørs pool, hvilket jeg ikke tror er et godt tegn, og det andet hotel var et 4 stjernet, med pool og mere centralt beliggende end det andet. Til sidst valgte jeg så det 4 stjernede hotel der skulle ligge i gå afstand fra de fleste seværdigheder. (Ikke at jeg kan nævne en eneste seværdighed i Lissabon, men det kommer nok.)








DMI lover rigtig godt vejr, så når jeg om lidt skal pakke bliver det shorts og nederdele og selvfølgelig min brudepigekjole. ;)

Idag har ellers været en hård dag. Jeg skulle op kl 8.30 men selvom jeg var rigtig rigtig træt lykkedes det mig ikke at falde i søvn før kl 5.30. Jeg lå og vendte og drejede mig hele natten, med hovedet fuld af tanker. Så da vækkeuret ringede i morges var jeg rigtig træt.

Derfor synes jeg også det var fair med lidt forkælelse idag, og jeg investerede derfor i et par udenlandske gossip mags. :) I dag blev det til de engelske som heldigvis ikke kun skriver om Jordan og Peter Andre's skilsmisse mere, men nu også er nået til Cheryl Coles fødselsdagsfest og Coleen Rooneys graviditet. :)





Knus

2 kommentarer:

  1. Uhmm hvor lyder det lækkert! Gad også godt til Portugal en dag. God rejse!

    /Jeanett
    http://jeanettd.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tak! Jeg håber også det bliver rigtig lækkert. :D
    God sommer!

    SvarSlet