mandag den 13. juli 2009

Jetlag planen backfired

Min plan om at holde mig vågen så lang tid som muligt for at komme af med min jetlag, gik ikke helt som forventet. Kl 1 var jeg blevet frisk som en havørn og kunne på ingen måde sove. Først kl 5 gik jeg i seng og lå nok en time inden jeg faldt i søvn. Hvilket betød at jeg først vågnede kl 14 i dag.

I nat brugte jeg så tiden fornuftigt på at se fjernsyn og surfe på gossip sites.
Fandt denne jakke fra Matthew Williamson som både Rihanna og Beyonce er set med, som jeg synes er mega nice.



Og hele Kim K's outfit på dette billede er også ret fedt. Især hendes Christian Louboutin sko synes jeg er ret lækre.



Idag må jeg hellere framelde mig den vin smagnings ekskursion til et vinslot i Portugal, jeg af uransaglige årsager er blevet tilmeldt. Forstår ikke helt hvordan jeg kan være blevet tilmeldt, jeg drikker ikke engang vin.



Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar